DMDIAU

کارشناسی ارشد نرم افزار کامپیوتر - دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

DMDIAU

کارشناسی ارشد نرم افزار کامپیوتر - دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

نویسندگان

مشکل فقط این نیست که چرا با آنها خوش‌رفتاری نمی‌کنیم، مشکل اصلی اینجاست که اصولاً فراموش کرده‌ایم آنها نیز همانند ما حق و حقوقی دارند. گاهی تنها لازم است حقوق اولیه‌ی حیوانات را نیز به رسمیت شناخته و اگر زندگی را بر آنها آسان‌ نمی‌گیریم، دست کم عرصه‌ی حیات را نیز بر این موجودات بی‌پناه، تنگ‌تر نکنیم.

وقتی نام تبلیغات به گوش‌مان می‌خورد ناخودآگاه توقع معرفی محصولی خاص را داریم، آگهی که ما را به خرید یا استفاده از وسیله یا خدماتی ویژه ترغیب و تشویق می‌کند. ولی شکل دیگر تبلیغات که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، معضلات اجتماعی و مشکلات موجود پیرامون ما را  به شکلی متفاوت در قالب تصاویر مفهومی و تأثیرگذار بیان می‌کنند. این نوع تبلیغات ابزاری قدرتمند برای به چالش کشیدن عملکردهای بشر و تأثیرات و عواقبی است که خواسته یا ناخواسته بر دیگر ساکنان این سیاره اعم از انسان، جانوران و گیاهان، طبیعت و محیط اطراف برجای می‌گذارد.

این بار توجه ما به تبلیغات اجتماعی است که بر حوزه‌ی محیط زیست، حیات وحش و مشکلات جانوران متمرکز شده‌اند. بخش از ساکنان این کره که زبانی برای دفاع از خود و شکایت از ظلمی که هر روزه بر آنها می‌رود، ندارند. واقعیت این است که انسان گاه در نهایت قساوت و بی‌رحمی و تنها برای ارضای  خواست‌های مشروع یا غیر مشروع خود، این موجودات بی‌پناه را در معرض بدترین شکنجه و آسیب قرار می‌دهد.

نظرات  (۱)

عالی بود مهندس
انتخاب فوق العاده ای بود

پاسخ:
درس پس میدیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی