DMDIAU

کارشناسی ارشد نرم افزار کامپیوتر - دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

DMDIAU

کارشناسی ارشد نرم افزار کامپیوتر - دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

نویسندگان

«بسیار سفر باید تا پخته شود خامی»؛ این یکی از جملات معروفی است که بارها به کاربرده یا از زبان دیگران شنیده ایم. این ضرب المثل قدیمی، اشاره به سختی های سفر، دست و پنجه نرم کردن با مشکلات بوجود آمده در راه و همچنین تاثیر گرفتن از فرهنگ ها و آثار شهرهای مختلف دارد.

هر چند امروزه با وجود هواپیما، قطار و اتوبوس های مدرن، سختی های راه تا حدودی کم شده ولی هنوز سفر با اتومبیل شخصی یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین انواع مسافرت در بین ایرانیان است.

البته سفر با خودروهای شخصی، شاید سختی های سال های دور را نداشته باشد و با استفاده از فناوری های نوین در صنعت اتومبیل و راهداری، مشقت ها و خطرات این نوع مسافرت ها کمتر گردیده که سبب دلچسب شدن سفر با اتومبیل شده.

امروزه، فناوری های نوین در جاده ها، تردد وسایل نقلیه در مسیرهای مختلف را هوشمند ساخته که یکی از این موارد، اطلاع آنی از وضعیت راه هاست.


نقشه ترافیکی بر خط جاده ها و راه های کشور

برای بررسی اینترنتی و آنلاین ترافیک جاده ها و راه های کشور می توانید به آدرس نقشه ترافیکی بر خط مراجعه کنید. صفحه اول سیستم یاد شده را در زیر مشاهده نمایید.

همانطور که می بینید در میان صفحه، نقشه ای از کشور وجود دارد که استان ها در آن مشخص شده اند.

اگر نشانگر ماوس را روی استان مورد نظر ببرید متوجه خواهید شد که امکان کلیک کردن وجود دارد. کافی است روی استان مورد نظرتان کلیک نمایید تا نقشه راه های آن به همراه راهنما برایتان نمایان شود.

در زیر تصویر نقشه راه چند استان را مشاهده می نمایید.

ترافیک راه های استان مازندران




شایان ذکر است که این نقشه هر ۱۵ دقیقه یکبار به روز می گردد و بهتر است در زمان مشاهده تصویر ترافیکی هر استان به تاریخ و ساعت ذکر شده در بالای نقشه توجه کنید.

این نقشه توسط مرکز مدیریت راه های کشور، وابسته به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، ایجاد شده و پشتیبانی می گردد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی